Veelgestelde vragen


Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact op met het secretariaat door een mail te sturen aan info@izer.nl of te bellen met (010) 750 15 00.
1. Hoe verloopt de notificatie? Via de app, mail of VIPLlive?

De notificaties kunnen op drie manieren binnen komen:
  1. Via Viplive: In VIPLive staat een cijfer naast de berichten. Hieraan is te zien hoeveel reacties er binnen zijn gekomen.
  2. Via de mail: Klik in VIPLive rechts boven op uw naam. Klik vervolgens op ‘mijn profiel’ en klik links op notificaties. Hier kunt u instellen welke notificaties u wilt ontvangen.
  3. Via de app: ga naar uw accountgegevens door links boven op het rondje met een hoofd te klikken. Mobiele notificaties kunnen hier ook aan en uit gezet worden.
2. Wat te doen als u op vakantie gaat?

Zorg er vooraf voor dat u uw collega/POH toevoegt aan het gesprek. Zo kan uw collega/POH de patiënt oppakken wanneer dit nodig is.
3. Wat als u geen telefoon van de zaak heeft?

De app kan op uw privé-telefoon gedownload worden, maar zorgt u er dan wel voor dat de notificaties uit staan zodat u niet gestoord wordt op een niet-werkdag.
4. Hoe kunt u medewerkers toevoegen aan het gesprek?

U kunt medewerkers toevoegen via VIPLive.nl en via de app.

Via VIPLive: Ga naar berichten. Hier staan alle berichten met patiënten en zorgverleners. Klik op het gesprek waaraan u een medewerker of zorgverlener wilt toevoegen. Rechts in beeld staat informatie van de patiënt. Klik op gespreksinstellingen. Hier kan de titel gewijzigd worden. Ook kan er een persoon toegevoegd worden door op het blauwe rondje met een + teken te klikken.

Via de app: Klik op het gesprek waaraan u een medewerker wilt toevoegen. Boven in de blauwe rand staat de titel van het gesprek. Klik hier op waardoor u automatisch bij de gespreksinstellingen komt. Klik op ‘deelnemers toevoegen’.
5. Hoeveel medewerkers kunt u toevoegen aan het gesprek?

U kunt tot 25 personen aan een gesprek toevoegen.
6. Is het mogelijk om via de app te beeldbellen?

Beeldbellen gaat niet via de app, maar wel via de webpagina van VIPLive.
7. Is het mogelijk om te beeldbellen met collega's/POH's?

Ja, u kunt beeldbellen met collega's/POH's en ook met andere disciplines. Meer informatie hierover vindt u in de E-learningmodule 'VIP beeldbellen' in Flowsparks.
8. Hoe stelt u een gezondheidsplan op?

Een gezondheidsplan opstellen kan alleen via de webversie van VIPLive. Ga hiervoor naar de actiepagina van de patiënt. Klik links in beeld op het gezondheidsplan. Hierin kan alles genoteerd worden. In de app is het gezondheidsplan wel zichtbaar, maar is het niet aan te passen.
9. Is het mogelijk om zelf een gesprek te starten in de app?

Ja, dat is mogelijk. Klik hiervoor rechts onder op ‘Patiënten’. Vervolgens kunt u hier de patiënt opzoeken. Klik op de naam van de patiënt en klik daarna op gesprek starten.
10. Zijn de notificaties ook via de mail te ontvangen?

Ja, dat is mogelijk. Dit kunt u instellen via profielinstellingen. Klik rechtsboven in VIPLive op uw naam en kies voor ‘Mijn profiel’.  Klik vervolgens links van het scherm op 'notificaties'. Hier kunt u aanvinken welke notificaties u wilt ontvangen.
11. Is het mogelijk om medewerkers toe te voegen zonder VIPLive account?

Ja, dit is mogelijk. Klik hiervoor rechtsboven in VIPLive op uw naam. Kies ‘uitnodigen zorgverlener’ en er verschijnt een pop-up. Noteer hier de naam van de zorgverlener en het e-mailadres. Er wordt vervolgens een mail gestuurd met een link waar de zorgverlener op kan klikken om een account aan te maken.